VEĽKÝ OKRUH MEXIKOM
Mexico

1. – 3. deň:  príchod do najľudnatejšieho mesta na svete Mexico City. Nadýchneme sa a zacítime charakteristickú
                     vôňu Mexika –  zmes chili, smogu, špiny a ohnivého páliaceho slnka. Najlepšia aklimatizácia - svieže
                     džúsy z  čerstvo odšťavených grapefruitov, pomarančov a guavy. Spíme v kvalitnom hoteli priamo v
                     historickom centre mesta. Hneď na úvod navštívime jeden z divov sveta – TEOTIHUACÁN, prejdeme
                     sa Cestou mŕtvych a vystúpime na pyramídy Slnka a Mesiaca. Prechádzka parkom Alameda až na
                     hlavné námestie Zócalo s najväčšou katedrálou v Latinskej Amerike. Vzkriesenie aztéckeho mýtu -
                     tanečníci a šamanské bubnovanie. Pridáte sa k tanečníkom? Večer podmanivé Plaza Garibaldi a
                     povestní hudobníci Mariachi. Spoznáme bohatú históriu a mystiku Mexika v najväčšom
                     antropologickom múzeu na svete! Predstavenie lietajúcich indiánov Los Voladores.

4.- 5. deň:     Pohráme sa s vlnami do sýtosti a užijeme si atmosféru slávneho mexického dovolenkového miesta.
                     Ochutnáme Ceviche a zatajíme dych pri pohľade na mužov skákajúcich z útesu La Quebrada. Možnosť
                     výletu na ostrov Roseta (3$).

6. – 7. deň:    Cesta na juh pomedzi najvyššie mexické sopky Popocatepetl a Pico de Orizaba. V meste Cholula
                     vystúpime ku kostolu na vrchole najväčšej pyramídy na svete. V Oaxace sa naučíme zjednávať na
                     tradičnom trhu. Pestrofarebné látky,  špičková kuchyňa. Ochutnáme čerstvo mletú horúcu čokoládu,
                     pečené kobylky a pálenku mezcal priamo vo fabrike. Olmécko – zapotécke pyramídy Monte
                     Albán s výhľadom do nekonečna.

8. - 9. deň:   Zastávka vo Villahermose v parku La Venta so slávnymi Olméckymi hlavami. Prechod do
                     najindiánskejšieho štátu Mexica – Chiapas, aby sme sa prešli po námestiach a vystúpili na pyramídy v
                     jednom z najúžasnejších mayských miest, v magickom pralesnom kráľovstve Palenque. Osviežujúce
                     kúpanie v kaskádových vodopádoch AQUA AZUL.

10. - 11. deň: Koloniálny šarm polostrova Yucatan – biele mesto Merida a jeho moderné tempo. Najznámejšie a
                       najkrajšie maysko-toltécke pyramídy v Chichen Itza.

12. - 15. deň: Na Mayskej riviére relaxujeme na vytúžených bielych plážach Karibiku. Pochutíme si na čerstvých
                       morských špecialitkách. Vynikajúce možnosti šnorchlovania v krištáľovo čistej vode uprostred
                       korálových útesov. Naša rozlúčka s pyramídami - fakultatívny výlet na ruiny TULUM a podzemné
                       jaskyne Cenote. Kto chce, môže to na záver roztočiť v mexickom štýle v jednom z mnohých barov.
                       Prelet do Mexico City a odtiaľ domov.
Kompletný cestopis spolu s fotografiami, radami a odporúčaniami nájdeš na stránke Cestopisy